Thursday, July 24, 2008

Sikke en sommer

Jeg er ikke bare i mægtigt humør lige nu. Jeg er det faktisk hele tiden. I går slettede Lars Aksel alle vores mails på arbejdet. Normalt ville det have gjort mig megapissed, men nix. Stadig i godt humør. Jeg er stoppet med at ryge, (næsten. Det er meget tæt på) men jeg er overhovedet ikke gnaven. Der er i det hele taget en masse ting, der burde gå mig på, men det gør de ikke. Forleden spillede jeg tennis med TKM og smed andet sæt væk på at spille forfærdeligt. Jeg smed kun med ketcheren een gang. Det er så uvant mig, at det er fantastisk sært.
Det er Siljas skyld. Hun er min kæreste, og jeg er så glad for hende, at jeg smiler hele tiden. Vi blev kærester med det samme, faktisk. Hun er sød, smuk, varm og klog, og så griner hun, når jeg siger ting. Det er fantastisk, og denne sommer er den bedste i mange år. Jeg er næsten aldrig hjemme for tiden, og jeg er faktisk meget mere interesseret i at høre på hende end på mig selv. Derfor er der ikke meget ballade på Røret for tiden.

Tak for interessen.

Mikkel

2 comments:

Anonymous said...

Jeg elsker når min ven Mikkel er glad! Tell me about it soon, please!

TMT :)

Anonymous said...

Hej Thomas Testrup. Ja, han er helt i hopla, den gode Mimse. Håber du har det sjovt i München. Hilsen TKM.