Sunday, March 30, 2008

Min telefon ligger et sted

Jeg ved bare ikke, hvad det er for et sted. Så jeg er midlertidigt uden for rækkevidde. Det er megairriterende, men så kan man heldigvis skrive på redgaard@gmail.com eller skrive ting og sager, som Chris. A. i kommentarfeltet her på webpamfletten.

Det skal i øvrigt lige indskydes, at Politiken.dk leverede dagens bedste ord. Hyggeblasfemi. Det er et godt ord... Smager lidt af selvironi i en stadigt mere religiøs og humorforladt verden.

Jeg ville gerne have opfundet et ord i dag, men kan kun tænke på ordet karamelstang. Men det er lissom brugt.

Kristian Nørregaard er en flink ung mand med sunde interesser. Jeg er ked af, at jeg gentagne gange kaldte dig en debil idiot i går.

4 comments:

Unknown said...

Kedeligt med telefonen din!, men du kan omvendt glæde dig over min fine placering i "DR swush"-spillet.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Øv... min computer skal til Holland igen.

Anonymous said...

Hey Mikkels! Har du fundet din mobil? Håber alt vel og tak for fine anmeldelser ;)

Det er skidt med Andreasen's laptops!

Ses

Thomas